Akhirnya. Terjawab sudah persoalan di benak semua peminat Akademi Fantasia. Al-maklum, semua sibuk dok tertanya-tanya tentang siapa yang bakal menjadi pengetua untuk musim ke 8 kan? Jadi, Kaki Seni Malaya dapat tahu yang pemegang tanggungjawab tu ialah En. Norman KRU dan bukan En. Norman Hakim. hehehe.

Tahniah buat Norman KRU! Selamat menjalankan tanggungjawab yang diberikan oleh pihak Astro ni dengan jayanya yek. Kalau boleh, jangan biarkan peminat naik bosan dengan "bakat yang tak berapa nak ada" dengan peserta-peserta Akademi Fantasia macam musim-musim lepas.

Malu nanti pihak Astro.

Selain itu, Kaki Seni Malaya mendapat tahu juga yang pengacara untuk musim ke 8 sudah pun ditukar ye? Bukan AC Mizal lagi. Pak Nil pun bukan. Oh, gandingan pengacara baru cukup sesuai juga. Siapa lagi kalau bukan Sarimah Ibrahim dan Jimmy Shanley. Not too bad kan?

Sarimah, ramai yang sudah tahu dengan keupayaan dia bercakap non stop. hehehe. Bakat yang sangat semulajadi dan Kaki Seni Malaya cukup suka dengan bakat Sarimah tuh. Jimmy Shanley seperti ramai wanita-wanita di Malaysia tahu, dia seorang jejaka tampan.


Pemangkin tu namanya untuk penonton AF8.


Oh ya, guru tarian dengar kata cikgu Linda Jasmine dan guru drama pula Que Haidar. Tahniah lah sebab dapat bekerjasama pulak kali ni. Jangan lepas ni ada cakap-cakap belakang yang tenaga pengajar AF8 sakan berkasih sayang dalam studio pulak ye. hehehe.

Apa-apapun, selamat mencungkil bakat-bakat baru di dalam program Akademi Fantasia musim ke 8! Pastikan mereka semua dilihat daripada bakat dan bukannya daripada rupa semata-mata. Cheers!


Credit to: Manggaonline